Formátová textu příspěvků na Facebooku

Facebook - formátování textu

Facebook testuje formátování textu příspěvků a my víme, jak a kde to můžete použít.

Celý článek »

Zákaznický chat ano či ne?

Zákaznický chat - smartsupp

Zákaznický chat je silným marketingovým nástrojem v rukou toho, kdo jej dokáže správně spravovat. Je vhodný i pro Vás? Přečtěte si náš článek.

Celý článek »

Školení pro zákazníka v Chorvatsku

V září jsme školili zaměstnance našeho nového klienta až v Chorvatsku. Zase jsme si ověřili, že lidé jsou všude stejní a záleží jen na jejich zájmu a nadšení.

Celý článek »

Jak získat až 3 dny navíc každý měsíc?

Každý den vyřídíme v průměru 27 telefonátů a odpovíme na 33 e-mailů. Není příliš velký rozdíl mezi lékařem, kadeřnicí nebo recepční v posilovně. A co u Vás? Zabere Vám to hodinu denně? Určitě ano.

Celý článek »